Moshi Cody ^.^ Andy Derosa

Assalamualaikum :)
1st of all . korg knal ta pompuan kt gamba nih . mst la knal kan ? ( M C ) ta kan korang ta knal kt banda . dy kan HOTT :)
Okayy aku bru je knal-2 dgn dy . tu pon berkat Ohh Kimi And gegurl dy Adila Taufik ! Tengss to dorg knal kan aku dgn gegurl kt gamba nih :) 
Mule-2 aku ta yakin yg aku bole dpt kan gegurl nih :) sbb aku sedar aku nih da lah ta sempurna cm org lain . so aku ta brape yakin . yg dy akan terima aku dgn ikhlas hati dan jujur gegurl nih . mule kitorg malu-2 jgak . cm kucing . then da start msok wayang bru bertegur . tuh pon tgok wayang teman Ohh Kimi . bile da kt dlm wayang . kitorg start bertegur and bergurau . after wayang . kitorg jln-2 jp . then ( M C ) sruh tggu kt dpn foddcourt CS na amek kawan dy :) then kitorg tros fly ke hardrock for makan kt sane la . mse kitorg tga makan . ad sorg MAMAT nih cm yeye je . maklum dy kan HOTT . siap ckp dgn ( M C ) sruh bawak yg lagi HOTT . macam la dy HOTT sgtt kan . nyaris da na langgar buda tuh . tp sbb fikir kan tuh membe Adila Taufik . mse tga makan pon buda tuh pakse-2 ( M C ) jmpe buda HOTT AC . time tuh saya sabar kan je . sampai ( M C ) sakit prot ta bole na makan disebabkan mamat cm yeye nih . then bile ( M C ) na jmpe buda HOTT AC tuh . saya pon teman la  ( M C ) . mse jmpe buda HOTT AC tuh . bole pulak dy ckp dgn  ( M C ) '' DAH LAH PEGI DENGAN LAKI LAEN SANE '' tros ( M C ) moody . then saya pon try sedaya upaya na pujuk ( M C ) bia ( M C ) happy blik :) then ta bpe lme kitorg anta dorg blik naik bas . TAKE CARE !

Start dari situ kitorg slalu texting and hang out same-2 . smlam kitorg g desa jaya . na jmpe Adila Taufik and ( M C ) sbb Adila nnt pergi KL sebulan ta dpt jmpe . sambil teman Ohh Kimi saya pon jmpe ( M C ) <3 kitorg pusing-2 naik fixie kt desa jaya . then jmpe la dorg . dlm kol 4.30 ptg kite patah blik desa tebrau . sbb na tuka port dating kt taman layang-2 :)
Mase kt taman tuh . Ohh Kimi dgn Adila Taufik dating lepaskan rindu sbb nnt Adila Taufik nnt pegi berubat slme sbln . lme tuh . back to the story . saya pon dating dgn ( M C ) . then mse tuh dy jujur dgn saya psl diri dy . and saya pon bole terima dgn ikhlas hati . after tuh . kitorg pon bergurau , berbual-2 and saya ta na tgok ( M C ) nangis atau sedeh lg :) dlm kol 6.30 kitorg dating . then bole pulak Ohh Kimi buat leceh . merempit dgn Adila Taufik . lepas tuh dorg teros blik :) 


Note For ( M C ) : macam mne pon gua tetap sayang lu tokk . dlm hati gua cume ad lu sorg je tokk . iloveyouu <3
Kbaii Take Care !
 SATU JE GUA MNTAK . LU PENAH CAKAP LU BELOM READY . SO GUA HARAP LU JAWAB SATU HARI NANTI . GUA TGGU LU SAYANGG !

No comments:

Post a Comment