Assalamualaikum ...
                        Heyyy Semua Nya Sehat :)
     Mcm Mane Dgn Hari Raye Haji ? Mesti Semua Nya Happy Kan Dpt Keluar Dgn Orang TerSayang :)           
Start Cite Untuk Orang Yang Paling Andy Sayang Kan Selama Ini , Cube Tgok Pic Dkt Atas Mesti Lah Semua Orang Kenal Kan Budak Hott Ni , Ini Lah Orang Yang Andy Masod Kan Tu , Name Dkt Fb Amoii Mocka , Name Manje Andy Selalu Pgl SiBudak Comelll Ini Bb <3 .

Mule² Andy Baru Kenal SiBudak Comelll Ni , Andy Rase Gembire Sangat , Beli Dah Lama Sikit Jew Andy Makin Sayang Kan SiBudak Comelll Ni . Andy Selalu Call And Text SiBudak Comelll Ni . Cume SiBudak Comelll Ni Jew Jarang Nak Ryple , Mungkin SiBudak Comelll Ni Busy Dgn Stdy Kan , Tapi Andy Faham Dan Andy Tetap Call And Text SiBudak Comelll Ni Walau Pun Iye Busy Untuk Ambek Berat Pasal SiBudak Comelll Ni .

                           Start Balik Dgn Cite Pasal Andy Dgn SiBudak Comelll Ni  <3
SiBudak Comelll Pernah Cakap Jujur Dkt Andy Yang Iye Sayang Kan ( Seseorang Lelaki ) Dan Jugek Sayang Kan Andy :( , Tapi Kan Hati Dan Perasaan Seseorang Kite Tak Boleh Nak Di Pakse , Biar Lah Iye Datang Dgn SeIhklas Hati , Andy Pernah Cakap Dkt SiBudak Comelll Ni Kamu Pilih Lah Yang Mane TerBaek Untuk Iye :(


       Start Balik Pasal Perasaan Andy Dkt SiBudak Comelll Ni <3

biarkan waktu teruslah berlalu
Utk mencintaimu penuh rase sabar 
meski sakit hati ini bile dgar engkau ingin dimiliki org lain
ku ikhlaskan tuk bertahan 
cintaku padamu begitu big ^.^
namun insyaallah engkau akan merasakannye
kau jgn tinggalkan ku tanpa perasaan
hingga ku jatuhkan air mata 
kesetiaanku sungguh ta berarah
aku akan terus bertahan utk mu 
cuba la engkau berubah utk ku 
Andy ta relakan Amoii hilang begitu saja <3 

iloveyouu <3
imissyou <3
ineedyou <3
you are my rainbow <3

Im hoping the best for us <3 
Andy Derosa sayang Amoi Mocka <3


Hanya DiriMu Yang Ku Cinta Takkan Mumbuat Aku Jatuh Cinta Lagi Aku Merasa ,
 Kau Yang TerBaek Untuk DiriKu Walau Ku Tahu DiriKu Tak Sempurna , 
Takkan Membuat Aku Jauh DariMu Apa AdaNya ,
Ku Kan Tetap Setia KepadaMu , Tuhan JagaKan Dia ' Dia KeKasihKu Kan Tetap MilikKu Aku Sungguh Mencintai Sungguh MenYayangi Setulus HatiKu :'(

TUHAN , SampaiKan Pesan Ini PaaNya , Aku MenYayangiNya ,MenCintaiNya , Tak Sanggup Bila Ku KeHilanGanNya , Tiap Saat Ku MeRinduKanNya , Ingin BerTemu DenGanNya , LinDunGiLah Dia Saat Aku Tak BerSamaNya , Aku Hanya Ingin Ia BAHAGIA , WalauPun Tak BerSamaNya , Aku Ingin Selalu MenJagaNya , Jangan BiarKan Ia BerSedih , Aku Hanya Ingin Melihat SenyumanNya :'(

:'(  SAMPAI AKU SUDAH TIDAK ADA DI DUNIA INI  :'(


No comments:

Post a Comment